hoe kunnen we je helpen?
Heb je een vraag of kom je er niet helemaal uit? Geen probleem. We helpen je graag om het op te lossen. Dit kan op verschillende manieren. Makkelijk toch!
Hoi, ik ben Anouk.
Je virtuele assistente.

onze hollandsnieuwe app
download of update onze app
- altijd weten hoeveel tegoed je nog hebt
- opwaarderen als je een keer meer nodig hebt
- alle informatie over je abonnement bij de hand
doe-het-zelf service
Vind hier snel en direct het antwoord op de meestgestelde vragen. Handig wanneer je direct antwoord wil op vragen over bijvoorbeeld:
mijn hollandsnieuwe
Via mijn hollandsnieuwe is het mogelijk om je abonnement af te stemmen op jouw persoonlijke wensen. Ideaal wanneer je eenvoudig en snel je gegevens wil wijzigen.
telefoon instellen
Om optimaal gebruik te maken van ons abonnement dienen alle toestelinstellingen goed te staan. Gebruik hiervoor onze toestelhulp. Selecteer je toestel en volg stap voor stap de instructies.
telefoon
Op werkdagen van 09.00 tot 18.00
Wij zijn telefonisch gratis bereikbaar op het nummer 1200, alleen te bereiken vanaf je hollandsnieuwe 06-nummer.
Wij zijn telefonisch gratis bereikbaar op het nummer 1200, alleen te bereiken vanaf je hollandsnieuwe 06-nummer.
Stel je vraag via ons contactformulier of per e-mail en ontvang binnen 5 werkdagen een reactie.
Stuur je ons liever een e-mail? Dat kan.
Stuur dan rechtstreeks een e-mail naar [email protected]. Als je gelijk je 06-nummer en adresgegevens in de e-mail vermeldt, kunnen we je sneller helpen.
Ben je een bewindvoerder of schuldhulp? Mail dan naar [email protected].
Wil je het contract overnemen of opzeggen in verband met overlijden? Mail dan naar [email protected].
klachten
Heb je een klacht, neem dan contact op met de klantenservice.
Als je er onderling met hollandsnieuwe niet uitkomt, kun je terecht bij de geschillencommissie: www.geschillencommissie.nl
Voor Vodafone Financial Services B.V. geldt daarnaast dat klanten terecht kunnen met klachten bij het Kifid: www.kifid.nl
blij van wordt bundels waar je blij van wordt
We zijn door de Consumentenbond voor de tweede keer op rij uitgeroepen tot de beste mobiele provider van Nederland!
Je kunt rekenen op een buitengewoon goede service. Regel het eenvoudig zelf via onze app. Of chat en bel ons met je vragen. We staan voor je klaar.
We hebben altijd een scherp geprijsde bundel die precies bij je past. Alles wat je nodig hebt, al vanaf 7,50 per maand.
Extra mazzel. Elke maand krijg je combi-tegoed: dat is extra veel MB, minuten of sms'jes voor hetzelfde geld. En daar ook nog een extra tv-pakket bij.
Kies één van onze flexibele bundels waarmee je kunt internetten, bellen en sms’en. 1 MB = 1 belminuut = 1 sms. Daar hoef je dus nooit over na te denken.
Je bent altijd en overal verbonden met het stabiele 5G-netwerk van Vodafone. Goed bereik gegarandeerd dus.
blij van wordt bundels waar je blij van wordt
We zijn door de Consumentenbond voor de tweede keer op rij uitgeroepen tot de beste mobiele provider van Nederland!
Je kunt rekenen op een buitengewoon goede service. Regel het eenvoudig zelf via onze app. Of chat en bel ons met je vragen. We staan voor je klaar.
We hebben altijd een scherp geprijsde bundel die precies bij je past. Alles wat je nodig hebt, al vanaf 7,50 per maand.
Extra mazzel. Elke maand krijg je combi-tegoed: dat is extra veel MB, minuten of sms'jes voor hetzelfde geld. En daar ook nog een extra tv-pakket bij.
Kies één van onze flexibele bundels waarmee je kunt internetten, bellen en sms’en. 1 MB = 1 belminuut = 1 sms. Daar hoef je dus nooit over na te denken.
Je bent altijd en overal verbonden met het stabiele 5G-netwerk van Vodafone. Goed bereik gegarandeerd dus.
combivoordeel voor Ziggo Internet klanten
Extra mazzel. Elke maand krijg je combi-tegoed: dat is extra veel MB, minuten of sms'jes voor hetzelfde geld. En daar ook nog een extra tv-pakket bij.
combivoordeel voor Ziggo Internet klanten
Extra mazzel. Elke maand krijg je combi-tegoed: dat is extra veel MB, minuten of sms'jes voor hetzelfde geld. En daar ook nog een extra tv-pakket bij.