alles over je bestelling
Hier hebben we de belangrijkste informatie over je bestelling voor je op een rijtje gezet.
de start van je abonnement
met nummerbehoud
Heb je nummerbehoud aangevraagd en is de aanvraag goedgekeurd? Dan geven wij de datum door waarop je nummerbehoud wordt doorgevoerd. Op dit moment start ook je abonnement. Gebruik tot die tijd je simkaart niet om dubbele kosten te voorkomen.
zonder nummerbehoud
Je abonnement gaat pas in zodra je voor het eerst met je simkaart belt, sms't of op internet gaat. Als je niets doet, start je abonnement automatisch 14 dagen na ontvangst van je bestelling.
Je nieuwe 06-nummer vind je in mijn hollandsnieuwe en onze app. Het kan tot maximaal 24 uur duren voordat je nieuwe 06-nummer hier zichtbaar is.
jouw combivoordeel
hollandsnieuwe en Ziggo werken samen. Als je hollandsnieuwe combineert met internet van Ziggo, dan krijg je combivoordeel:
extra Ziggo tv-pakket
combi-tegoed
je bent nieuw bij ons
Heb je tijdens je bestelling aangegeven dat je ook internet van Ziggo hebt, dan geniet je direct van combi-tegoed bovenop je maandbundel. Ondertussen checken wij of je aan alle voorwaarden voldoet. Zodra de check positief is uitgevoerd, krijg je een e-mail van Ziggo over hoe je je extra tv-pakket kunt activeren.
je hebt je abonnement bij ons verlengd
Je was al klant bij hollandsnieuwe en Ziggo? Dan verandert er voor jou niets. Je blijft gewoon genieten van combivoordeel.
Nog geen Ziggo? Klik hier voor een exclusieve deal!vooruit betalen: dat is duidelijk
Je betaalt elke maand vooruit voor de komende periode. Je koopt dus je tegoed vooraf. Zo kun je nooit onverwachts over je bundel heen. Want op = op. Zo kom je nooit voor verrassingen te staan.
je factuur krijg je achteraf
Je factuur krijg je achteraf. Ongeveer 3 dagen nadat de periode is afgelopen, vind je de factuur terug in mijn hollandsnieuwe en de app. Op je factuur zie je ook eventueel extra tegoed dat je afgelopen periode nog hebt opgewaardeerd. Dat heb je al betaald tijdens het opwaarderen, dus je factuur is puur om inzicht te geven in je verbruik van afgelopen maand.
verschil tussen aankoopfactuur en de eerste factuur
Naast je maandelijkse factuur krijg je eenmalig een aankoopfactuur. Die zit in de bijlage van de bevestigingse-mail van je bestelling. Daarop staan bijvoorbeeld de eenmalige kosten die je voor een nieuw toestel hebt betaald. Deze factuur krijg je maar één keer van ons.
mijn hollandsnieuwe account
In mijn hollandsnieuwe en onze app heb je volledige controle en overzicht over je abonnement. Stel alvast je account in. Dit doe je eenvoudig via de e-mail die we je hebben toegestuurd om je wachtwoord in te stellen.
Je gebruikersnaam is het e-mailadres waarmee je je bestelling hebt gedaan.
alsnog nummerbehoud aanvragen
Heb je nog geen nummerbehoud aangevraagd tijdens je bestelling, maar wil je dat alsnog doen? Geen zorgen. We hebben je een e-mail gestuurd met daarin de instructies om alsnog nummerbehoud aan te vragen. Volg de instructies en je hebt je nummerbehoud zo geregeld!
Wil je meer weten over nummerbehoud? Bekijk de pagina over nummerbehoud, hier vind je antwoord op alle veelgestelde vragen over dit onderwerp.
liever een andere bundel?
Je kunt je maandbundel zelf op elk gewenst moment gratis aanpassen. Je regelt dat via 'mijn abonnement' in mijn hollandsnieuwe en onze app.
liever een ander toestel?
Annuleer je oorspronkelijke bestelling en plaats een nieuwe bestelling met het toestel van je keuze. Let op: zorg dat je dit binnen 14 kalenderdagen na ontvangst van je bestelling doet. Meer informatie en het retourformulier vind je op onze retourpagina.
annuleren
Je bestelling mag je bij ons tot 14 kalenderdagen na ontvangst annuleren. Kijk hieronder welke situatie voor jou geldt.
Sim Only bestelling annuleren
Om een Sim Only bestelling te annuleren, neem je binnen 14 kalenderdagen na ontvangst van je simkaart contact met ons op.
bestelling met een toestel annuleren
je hebt je nieuwe toestel al ontvangen
Om te annuleren stuur je de bestelling binnen 14 kalenderdagen na ontvangst naar ons terug. Gebruik hiervoor het retourformulier dat je vindt op onze retourpagina..
je hebt je nieuwe toestel nog niet ontvangen
Je wilt je bestelling annuleren nog voordat je de telefoon hebt ontvangen? Weiger dan ons pakket aan de deur, dan is het meteen geregeld. Je zegt tegen de postbode dat hij het pakket mee terug mag nemen. Wij nemen je annulering in behandeling en sturen je ter bevestiging een e-mail. Is het toestel achtergelaten op het postkantoor? Geef daar even door dat het pakket teruggestuurd mag worden.
retourneren
er is iets mis met je toestel
Wat vervelend! Stuur je toestel terug, dan gaan we het voor je oplossen. Hoe het werkt, lees je op onze retourpagina.
garantie
Op alle toestellen van hollandsnieuwe zit 24 maanden fabrieksgarantie. Binnen die periode wordt je telefoon kosteloos gerepareerd (behalve bij water-, val- of stootschade).
MEER OVER GARANTIEalgemene voorwaarden en tariefvoorwaarden
Wil je weten welke algemene voorwaarden en tariefvoorwaarden van toepassing zijn op jouw bestelling? Lees ze hier.
ONZE VOORWAARDENben je het ergens niet mee eens?
Dan horen we dat graag van je. Komen we er samen niet uit? Dan kun je binnen 10 werkdagen je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie Telecommunicatiediensten.
Let op: je kunt je klacht echt pas voorleggen aan de Geschillencommissie nadat je deze bij ons kenbaar hebt gemaakt.
MEER INFORMATIEheb je een klacht over een online aankoop?
Dan kun je ook kiezen voor onlinegeschillenbeslechting. De Europese Commissie stelt hiervoor een onafhankelijk ODR-platform beschikbaar. Hier kun je je klacht aanmelden. Vermeld bij je aanmelding dit e-mailadres: [email protected].
Dit e-mailadres is niet bedoeld om zelf naar te mailen. Vermeld het alleen als je een klacht aanmeldt bij het ODR-platform. Op de contactpagina zie je hoe je contact met ons kunt opnemen.
vooruit betalen: dat is duidelijk
Je betaalt elke maand vooruit voor de komende periode. Je koopt dus je tegoed vooraf. Zo kun je nooit onverwachts over je bundel heen. Want op = op. Zo kom je nooit voor verrassingen te staan.
je factuur krijg je achteraf
Je factuur krijg je achteraf. Ongeveer 3 dagen nadat de periode is afgelopen, vind je de factuur terug in mijn hollandsnieuwe en de app. Op je factuur zie je ook eventueel extra tegoed dat je afgelopen periode nog hebt opgewaardeerd. Dat heb je al betaald tijdens het opwaarderen, dus je factuur is puur om inzicht te geven in je verbruik van afgelopen maand.
verschil tussen aankoopfactuur en de eerste factuur
Naast je maandelijkse factuur krijg je eenmalig een aankoopfactuur. Die zit in de bijlage van de bevestigingse-mail van je bestelling. Daarop staan bijvoorbeeld de eenmalige kosten die je voor een nieuw toestel hebt betaald. Deze factuur krijg je maar één keer van ons.
mijn hollandsnieuwe account
In mijn hollandsnieuwe en onze app heb je volledige controle en overzicht over je abonnement. Stel alvast je account in. Dit doe je eenvoudig via de e-mail die we je hebben toegestuurd om je wachtwoord in te stellen.
Je gebruikersnaam is het e-mailadres waarmee je je bestelling hebt gedaan.
alsnog nummerbehoud aanvragen
Heb je nog geen nummerbehoud aangevraagd tijdens je bestelling, maar wil je dat alsnog doen? Geen zorgen. We hebben je een e-mail gestuurd met daarin de instructies om alsnog nummerbehoud aan te vragen. Volg de instructies en je hebt je nummerbehoud zo geregeld!
Wil je meer weten over nummerbehoud? Bekijk de pagina over nummerbehoud, hier vind je antwoord op alle veelgestelde vragen over dit onderwerp.
liever een andere bundel?
Je kunt je maandbundel zelf op elk gewenst moment gratis aanpassen. Je regelt dat via 'mijn abonnement' in mijn hollandsnieuwe en onze app.
liever een ander toestel?
Annuleer je oorspronkelijke bestelling en plaats een nieuwe bestelling met het toestel van je keuze. Let op: zorg dat je dit binnen 14 kalenderdagen na ontvangst van je bestelling doet. Meer informatie en het retourformulier vind je op onze retourpagina.
annuleren
Je bestelling mag je bij ons tot 14 kalenderdagen na ontvangst annuleren. Kijk hieronder welke situatie voor jou geldt.
Sim Only bestelling annuleren
Om een Sim Only bestelling te annuleren, neem je binnen 14 kalenderdagen na ontvangst van je simkaart contact met ons op.
bestelling met een toestel annuleren
je hebt je nieuwe toestel al ontvangen
Om te annuleren stuur je de bestelling binnen 14 kalenderdagen na ontvangst naar ons terug. Gebruik hiervoor het retourformulier dat je vindt op onze retourpagina..
je hebt je nieuwe toestel nog niet ontvangen
Je wilt je bestelling annuleren nog voordat je de telefoon hebt ontvangen? Weiger dan ons pakket aan de deur, dan is het meteen geregeld. Je zegt tegen de postbode dat hij het pakket mee terug mag nemen. Wij nemen je annulering in behandeling en sturen je ter bevestiging een e-mail. Is het toestel achtergelaten op het postkantoor? Geef daar even door dat het pakket teruggestuurd mag worden.
retourneren
er is iets mis met je toestel
Wat vervelend! Stuur je toestel terug, dan gaan we het voor je oplossen. Hoe het werkt, lees je op onze retourpagina.
garantie
Op alle toestellen van hollandsnieuwe zit 24 maanden fabrieksgarantie. Binnen die periode wordt je telefoon kosteloos gerepareerd (behalve bij water-, val- of stootschade).
MEER OVER GARANTIEalgemene voorwaarden en tariefvoorwaarden
Wil je weten welke algemene voorwaarden en tariefvoorwaarden van toepassing zijn op jouw bestelling? Lees ze hier.
ONZE VOORWAARDENben je het ergens niet mee eens?
Dan horen we dat graag van je. Komen we er samen niet uit? Dan kun je binnen 10 werkdagen je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie Telecommunicatiediensten.
Let op: je kunt je klacht echt pas voorleggen aan de Geschillencommissie nadat je deze bij ons kenbaar hebt gemaakt.
MEER INFORMATIEheb je een klacht over een online aankoop?
Dan kun je ook kiezen voor onlinegeschillenbeslechting. De Europese Commissie stelt hiervoor een onafhankelijk ODR-platform beschikbaar. Hier kun je je klacht aanmelden. Vermeld bij je aanmelding dit e-mailadres: [email protected].
Dit e-mailadres is niet bedoeld om zelf naar te mailen. Vermeld het alleen als je een klacht aanmeldt bij het ODR-platform. Op de contactpagina zie je hoe je contact met ons kunt opnemen.